torstai 20. tammikuuta 2011

Hääkoristelua

Äsken oli pakko koittaa kasata hääkattauksen ideaa/koristelua meidän ruokapöydälle, koska olen stressannut onko se tarpeeksi hyvä. Olen aika perfektionisti neitsytluonteen mukaisesti, enkä saa mielenrauhaa ennen kuin olen 110%, että suunnitelmani on täydellinen!

Kynttilät ja kukat ovat vielä mietinnän alla, tähän kuvaan otin lähimmät vaan mukaan mitä löytyi. Mutta tuo kultainen organzakangas olisi kaitaliinaa ja ruusunlehdet tulisi jotenkin pöydille ripoteltuna. Paikkakortit olen jo askarrellut, hääkarkit tulisi myös ehkä lautasen viereen. Punaisia ruusuja olen ajatellut maljakoihin, mutten vielä oikein ole 100% varma. Mielipiteitä saa antaa, ja ideoita ;)

1 kommentti:

  1. Olisiko ideaa, jos tuon organzan laittaisi ns. rypylle menemään pöydän keskelle, päästä päähän. Nyt se näyttää melko hallitsevalta koko kattauksessa. Valkoinen liina on arvokas ja nyt se jää tuon organzan alle, myös lautasliina jää nyt pimentoon.

    http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/20416-kaitaliinat/page__st__180

    VastaaPoista