keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Lahjalista pelastettu...

Tai jouduin siis tekemään kokonaan uuden, mies kyllä auttoi ja lisäsi hänen toivomat keittiövälineet listaan. Hän on se joka meillä keittiössä häärää, mä keskityn lähinnä arkiruoan tekoon ja leipomiseen. Hän halusi kunnon veitsiä (victorinox cuisine) ja mm. uuden paistinpannun. Mä sen sijaan toivon muumikulhoja, muumilakanat (jep, oon muumifani pienestä pitäen ;)) ja 24h sarjan lautasia. Hääalbuminkin laitoin listaan. Mua ei sinänsä haittaa, jos saadaan lahjoja listan ulkopuolelta, mutta silloin lahjan pitäisi mielestäni olla jotenkin ajatuksella ostettu (meihin vahvasti liittyvä) tai itsetehty. Jotain sellaista, mikä muistuttaa hääpäivästä vielä vuosien jälkeen. Mutta toivon ettei listan ulkopuolelta saada muita astioita tai mitään krääsää, koska tavaraa on meillä ihan tarpeeksi. Nuo listassa olevat on lähinnä sellaisia, mitä itse ei tule ostettua.

Tänään tulostettiin ja täytettiin pyyntö avioliiton esteiden tutkinnasta, ja se pitää henkilökohtaisesti molempien viedä maistraattiin (tai omaan seurakuntaan) ja siellä allekirjoittaa. Sehän on voimassa 4kk. Kaitaliinat tilasin myös, eli juuri ne kultaiset mistä laitoin kuvan. Hintaa niille tuli 35 euroa + postikulut (mistä en tiedä vielä kun tilausta ei ole käsitelty).

Mun tekis kauheesti mieli jo varata häämatka, mutta aiotaan ottaa äkkilähtö edullisesti, jotta päästään edes jonnekin ulkomaille. Nyt kun ostettiin talo, niin ei ole varaa lähteä kauemmaksi. Muutoin oltais lähdetty New Yorkiin, mutta se matka saa odottaa. Sunnuntaina on muutto, ja kovasti olen tänäänkin vaan pakkaillut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti