torstai 9. joulukuuta 2010

Voi kun oon onnellinen nyt :) Käytiin sormuskaupoilla ja mies osti mulle tuon mun haaveileman vihkisormuksen! Jätettiin samalla kihlat pienennykseen ja vihki kaiverrukseen, eli joulun jälkeen vasta saadaan ne takaisin. Odotan jo innolla, et pääsen kunnolla ihastelemaan sormusta sille kuuluvassa paikassa ;)
Joulua odottelen jo kovasti, oon tehnyt joululahjoja itse ja käynyt jouluostoksilla. Ollaan myös laitettu (ja ostettu uudet) jouluvalot ja kyntteliköt, vielä pitäis jouluverhot ripustaa ja joulumaa rakentaa pöydälle. Piparitalo ja joulukortitkin on tehty ;) Mä oon ihan jouluhullu, rakastan joulua ylikaiken ja ennen kaikkea sitä joulun tunnelmaa. Kyllä tuo lumen määräkin vaikuttaa joulun tunnelmaan, ei voi kieltää.

Ihanaa joulun odotusta toivottaa Tuittu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti