sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Alle 3 viikkoa

Mä olen edistynyt hääasioissa viikonloppuna. Sain tehtyä kaikki loput sydänsaippuat (noin 80kpl, kaks tulee jokaiseen sellofaanipussiin) ja tein hempeämmän vaaleanpunaisia kun ne edelliset ei ollu ihan niin nättejä. Ja pakkasin ne häälahjapusseihin, sydänniitti kiinni ym. Monivaiheinen projekti :)

Kuohuviinit ostettiin eilen, 7 pulloa reymosia. Meinattiin ostaa asti ganciaa, mutta kysyin varmuudeksi myyjältä onko halvempana samantyylistä ja tuo on kuulemma. Maistettiin balletia ja freixenettiä, ei olleet hyviä (liian kitkeriä). Tuo on makeahko kuohuviini. Jee onpahan ne nyt ostettu.

Mulle tuli mieleen et ois kiva huomioida lapsia juomapuolessa jotenkin, kun meille tulee näillä näkymin vaan limsoja alkoholittomiksi juomiksi esim.kuskeille ja raskaana oleville. Mutta monet pienet lapsethan ei tykkää/saa juoda limsaa niin tuli mieleen et pitäiskö ostaa pillimehuja vai lasten boolia = vihreää mehukattia + spriteä tai vissyä??

Kaaso kävi lauantaina, ja kerroin kaikista jutuista mitä oon saanut aikaan sekä hääpäivän tarkka aikataulu käytiin läpi. Kaaso juontaa leikit yms joten täytyy hänelle tehdä juontokortit.

Äiti on teetättänyt meille kuohuviinilasit, ja tuo ne meille ennen häitä. Me ei itse viititty sellaisista maksaa, kuuluu mun mielestä niihin turhiin ostoksiin, mut ihan kiva et äiti halusi ne meille antaa.
Vähän alkaa jo jännittää, ja ihana päästä häämatkalle!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti